Filmajánló minden kategóriában és műfajban
Mivel holnap Sopronba utazom, és eddig se volt tele új cikkekkel a blog, hoztam egy olyan bejegyzést, ami a szórakoztató időtöltés alapja lehet: filmajánlót, melyben minden műfaj kedvelői megtalálhatják a számukra megfelelő néznivalót. Ha pedig mindez megvan, irány a város, ugyanis rég volt már ilyen szép időnk!
SZEMFÉNYVESZTŐK (2011) - IZGALMAS, REJTVÉNYEKKEL TELI BŰVÉSZES FILM
Szereted a rejtvényekkel teli filmeket? Amiknél már az első perctől arra gondolsz, mi a dolgok nyitja, és miután kezdesz rájönni, minden 180 fokos fordulatot vesz? Illetve az sem árt, ha négy nagyon szimpatikus karakter alkotja a kemény magot? Akkor elő a Szemfényvesztőkkel, ennek ugyanis már jövőre lesz folytatása, amit kár lenne kihagyni!
500 nap nyár (2009) - egy kétségbeesett szerelmes fiú keserédes története
Tipikusan azoknak való ez a könnyed kis komédia, akik szerencsétlennek érzik magukat a szerelemben. Az angol nyelvben elterjedt kifejezés, a "friendzone" tökéletes megtestesítőjét Joseph Gordon-Levitt játssza, aki már önmagában elég okot ad a film megtekintésére: egyszerűen imádnivaló!
10 dolog, amit utálok benned (1999) - vissza a 90-es évekbe
Jó kis időutazás ez a film, ugyanis az ezredforduló keservesen szerethető divatja szerint öltözködik benne mindenki, de talán pont ez adja a báját: Heath Ledger-re visszaemlékezve egy kellemes, romantikus tinifilm részesei lehetünk.
A csodálatos Pókember (2012) - akciófilm, sci-fi és romantika kellemes egyvelege
Akinek egyszerre kell izgalom, rejtély és romantika, mellesleg velem együtt szintén odavan az Emma Stone - Andrew Garfield párosért, annak kihagyhatatlan élményt fog jelenteni ennek a kultikus képregénynek a 2012-es feldolgozása. Figyelem, 2. része is van!
Gothika (2003) - elvont pszichothriller, de nem halálosan ijesztő
Halle Berry kísértetiesen jól és jót alakít a Gothikában, amiben mindenki őrültnek nézi szegényt, ezért bezárják. Na de ha tudja magáról, hogy ő bizony teljesen normális, csak a látszat szórakozik vele? Mitől számít valaki pszichopatának? Ebből a lélektani filmből kiderül.
Éberség (2007) - pszichokrimi, amely egy remek tükör a társadalomnak
Szintén egy lélektan tökéletes kirajzolódása ez az alkotás, ebben viszont nem az ijesztő motívumok dominálnak, hanem az emberi tulajdonságok, érzések, a dráma, és nem utolsósorban a váratlanság. Erre aztán nem számítasz!
Pillangóhatás (2004) - kicsit sírós, időutazós, 90-es/2000-es évek-love
Emlékszel még arra a hibára, amit 10 éve, vagy 1 hónapja, esetleg 2 napja vétettél? Ugye milyen jó lenne, ha egy csoda folytán kijavíthatnád őket? Na de mint mindennek, természetesen ennek is meglenne a maga következménye: így is vállalnád? Ez után a film után rájössz: az életednek pontosan úgy kellett történnie, ahogy megtörtént.
Üzlet bármi áron (2015) - egy nagyon random, ugyanakkor röhögőgörcsöt okozó film
És a legvégére hagytam egy teljesen agyzsibbasztó ökörséget, amit tényleg csak akkor érdemes megnézned, ha nem zavar, hogy nincs különösebb mondanivalója, és tele van idióta szóviccekkel, vagy egyéb lököttségekkel! Garantáltan jókedvre derülsz.
1 megjegyzés
Van amit nem láttam, és mivel jó filmeket hoztál azokból, amit ismerek, ezért kedvem lett megnézni a többi ajánlásodat is, köszi! :D
VálaszTörlés