Üzemeltető: Blogger.

Zella Day, a titokzatos hippilány

by - 12:09

Nagyon ritka, hogy egy zene azonnal, első hallásra magával ragadjon: egy húszéves arizonai lánynak viszont ezt is sikerült elérnie nálam. Szerintem megéri tovább olvasnotok.



Az a bizonyos Vámpírnaplók rész
A Vámpírnaplókban köztudottan csak "jó" zenéket játszanak (igen, elég pongyola megfogalmazás, de abszolút igaz), így a Hypnotic c. dalt is ezen keresztül ismertem meg. Aki még nem hallotta ezt a számot, azonnal keressen rá a Youtube-on, de vigyázat: addiktív! Annyira, hogy én napokig képes voltam csak ezt az egyet hallgatni. Na jó, hazudtam, mellette letöltöttem még 3-4 számát, és azokat hagytam ismétlődni napokig.

...Aztán kijött a Kicker c. album
Az szintén ritka, hogy egy albumot megállás nélkül végighallgassak beletekerés nélkül. Nos, nála kivételt tettem, bár nem volt túl nehéz. A dalok különlegesek, egyik sem hasonlít a másikra, mégis mindegyiknek megvan a maga hangzásvilága és érzelmei. Valahogy egyikbe sincs szívem beletekerni, hiszen akkor úgy érezném, hogy megszakítottam egy gondolatot.

A vidámabb Lana Del Rey
Egyesek Lana Del Rey-hez hasonlítják. Az tény, hogy stílusban azért nem teljesen különálló a két zene, de szerintem Zellát "könnyebb" hallgatni. Én iszonyatosan szeretem Lanát, de hozzá szerintem kell egy lelkiállapot. Zella viszont pörgősebb, vidámabb, vagyis intenzívebb, szóval értitek. Nem mellesleg majdnem 10 év a köztük lévő korkülönbség. Úgyhogy a két lányt ilyen szempontból nem lehet egy lapon emlegetni.

Miért nem híresebb?!
Ez a kérdés sokakban felmerülhetett már (teljesen jogosan), hiszen a Facebook-on is "csak" 50 ezer kedvelője van. Nagyon remélem, hogy ezzel a júniusban megjelent első albumával tényleg betör a zeneiparba, mert abszolút megérdemli.

  

You May Also Like

0 megjegyzés