Üzemeltető: Blogger.

10/10-es albumok: ezeket hallgasd utazás közben!

by - 16:10

Képtalálat a következőre: „girls cabrio”


A 10/10-es album egyre ritkább jelenség manapság a zenei iparban, de szerencsére nem csak mai zenéket lehet hallgatni. Összegyűjtöttem az én toplistámat azokról a cédékről, amik végigkísérték a tinikoromat, így amiknek a dalait 100%-ig vágom, és nektek is jól jöhet, ha esetleg nem tudjátok, mit hallgassatok utazás közben vagy csak úgy.


The Pretty Reckless - Light Me Up (2010)
A kedvenc együttesemről már írtam külön zeneajánlót, de feltétlenül bele akartam rakni a top albumok besorolásba is, gondolom érthető, miért. Hagyományos rock-kedvelőknek tetszeni fog, plusz azoknak is, akiknek nem ez a kedvenc műfajuk. Túlnyomó részben pörgős, ritmusos számok, de a lassú balladákból sincs hiány, ha épp ahhoz van kedved.
Amit mindenképp hallgass meg az albumról: Make Me Wanna Die, Miss Nothing, My Medicine


Hollywood Undead - American Tragedy (2010)
Egy érdekes műfajt ismerhettem meg a HU segítségével, ugyanis a rap és a rock tökéletes egyvelegét hozzák minden albumon. Mégis valahogy ez a kedvencem tőlük, aminek a Deluxe verziója még nagyobbat dob rajta, és aki még a szövegeiket is érti, annak abszolút a kedvencévé válhat.
Amit mindenképp hallgass meg az albumról: Comin' In Hot, Apologize, My Town, Lights Out


LADY GAGA - BORN THIS WAY (2011)
Oké, Gagát mindenki ismeri, de az egész albumot már nem biztos, hogy annyian végighallgatták (na jó, elég valószínű). Azért nem árt feleleveníteni ezt a mesterművet, hiszen nem csak a szólólemezek ütnek rajta, hanem a többi dal is, minden részletében. Party pop, izgalmas szövegekkel.
Amit mindenképp hallgass meg az albumról: Marry The Night, Heavy Metal Lover, Scheiße

Képtalálat a következőre: „fun band photoshoot”
Fun. - Some Nights (2012)
Az egyik számukat, melynek címe All Alone, a H&M-ben hallottam meg még 3 éve, és azonnal beleszerettem. A dolog iróniája, hogy nem tudtam, mi lehet az, de pár látogatásom alkalmával sikerült kiszednem a szövegét, így rá tudtam keresni a neten. Majd az albumra, és nem ért csalódás. Cuki, magával ragadó, szerény srácok vidám, könnyed popdalai.
Amit mindenképp hallgass meg az albumról: All Alone, Stars, One Foot, Carry On

Kapcsolódó kép
Marina & The Diamonds - Electra Heart (2012)
Róla is volt már külön cikk, na de nem baj, sőt! A cukorkapoppal ironizáló tehetség könnyen érthető szövegeivel bármelyik lányt lenyűgözheti őszinteségével, szókimondó stílusával, illetve egy rossz szakítás után tökéletes vigaszt nyújthat a fiúknak elegánsan beszólogató díva. Amikor nincs kedved az élethez, hallgass Marinát! (Sőt, akkor is, ha van!)
Amit mindenképp hallgass meg az albumról: Primadonna, Bubblegum Bitch, Power and Control, Homewrecker, Teen Idle


Linkin Park - Living Things (2012)
Nem vagyok egy hatalmas Linkin Park-rajongó, de az tény, hogy ez az album felkeltette az érdeklődésemet irántuk. Szívszaggató, gyötrelmekkel teli számok, és milyen jól szól az a basszus! Úgy érzem, valami akkor igazán jó, amikor egy addig nem szimpatizánst átállít a "másik oldalra". Abszolút meggyőztek vele!
Amit mindenképp hallgass meg az albumról: Burn It Down, In My Remains, Lost In The Echo


Adam Lambert - Trespassing (2012)
Bevallom, sokáig hezitáltam, hogy melyiket válasszam az első két albuma közül, de még most sem tudom, ezért inkább kiraktam ezt, hogy aztán azt mondhassam: feltétlenül hallgasd meg a 2009-es For Your Entertainment-et is! Az első kissé musical-es, színpadias glamrock, míg a második egy kissé Queen-es, Jackson-os, 80s pop, de mindkettőben közös az, hogy nem bírod abbahagyni a hallgatását. És hogy miért? Kezdd el, és megtudod!
Amit mindenképp hallgass meg az albumról: Trespassing, Cuckoo, Runnin', Broken English, Outlaws Of Love


Katy Perry - Prism (2013)
Ennél pedig azt vallom be, hogy eleinte utáltam az albumot. Konkrétan egy számot sem találtam, ami izgalmasnak tűnne. De aztán Katy sorra adta ki a szólólemezeket, amiknek hatására egyre többször és többször hallgattam bele a többibe. Hogy mi lett a vége? Elfogadtam a Perry-féle cukorkabirodalom leomlását, és megláttam az értéket a sokatmondó, lassabb számaiban. Mert igenis van bennük.
Amit mindenképp hallgass meg az albumról: Unconditionally, Dark Horse, By The Grace of God

Képtalálat a következőre: „arctic monkeys am”
Arctic Monkeys - AM (2013)
Az indie jeles képviselőinek kezdőbetűjéből alkotott AM-et már 2012-ben kezdtem megszeretni, ugyanis Alexék egy egész évig teaselték a rajongókat a kiszivárogtatott dalokkal. Nagyon rosszul tették. Miért kellett ennyit várakoztatniuk minket egy ilyen király albummal?! Na de mindegy. Aki érzi ezt a műfajt, tudja miről beszélek. Aki meg nem, hallgasson bele, és tudni fogja. Vagy nem.
Amit mindenképp hallgass meg az albumról: R U Mine, Why'd You Only Call Me When You're High, Arabella, Snap Out Of It

You May Also Like

0 megjegyzés