Üzemeltető: Blogger.

VOLT - élménybeszámoló Magyarország egyik legkulturáltabb kulturális eseményéről

by - 21:15

Bár régebben túlnyomó többségben rock előadók szórakoztatták az ide látogatókat, idén is volt belőlük néhány eléggé színvonalas performansz. Ez természetesen nem jelenti azt, hogy a többi meghívott ne hozta volna a formáját, sőt...

Első nap Slash-t vártam a legjobban, de előtte bemelegítésként tomboltam egyet a Bëlgán, amin voltak egy páran, mondhatni hatalmas bulit csináltak. Slash pedig nem okozott csalódást, bár megint túl sok noname és Guns N' Roses számot játszott. Myles Kennedy azért lehetett volna lelkesebb is, mert csak egy vonal választotta el attól, hogy konkrétan el ne aludjon a színpadon.

Másnapi bakancslistámon a cuki fiúk szerepeltek. Ezen férfiműfaj jeles képviselői a Rise Against-ből ismert Tim McIlrath, illetve a Bastille frontembere, Dan Smith voltak. Hihetetlenül szerényen viselkedtek, a Bastille pedig akkorát ütött, hogy tutira bekerült életem 3 legjobb koncertje közé.

A 3. nap teltházas volt. Azt hittem, nem lesz zavaró, de tévedtem. Igazából nem annyira meglepő, hiszen az olyan világsztárok, mint David Guetta vagy Parov Stelar vonzzák a népet. Vagy tán Kis Grófo miatt jöttek ennyien? Az biztos, hogy ezeken az előadásokon leejteni nem lehetett semmit. Nos, nem egy egyetem-feeling, az biztos. Az viszont már nem olyan nyilvánvaló, hogy a tömegnek tetszett is, amit hallott. Stelarék egy idő után unalmassá váltak, Guetta pedig szerintem kamu volt: úgy tűnt, mintha egyáltalán nem is mixelt volna semmit, csak betett random számokat, és fel-le tekerte a hangerőt. Na mindegy.

Az utolsó napnak bevallom, kicsit szomorúan vágtam neki. Nagyon megtetszett ez az egész fesztivál-hangulat. Bár olyan igazi koncert-katarzisban nem gyakran részesültem, John Newman még hátravolt. Na, az elég löketet adott így az utolsó estére: konkrétan másfél méterre voltam tőle, ugyanis leszaladt a közönségbe, de természetesen nemcsak emiatt volt hihetetlen élmény. Látszott rajta, hogy mindent belead, a koreográfiák, a minibeszédek, és az, ahogy a kapcsolatot fenntartotta a közönséggel. Bár Fatboy Slim-re nem mentem, de a társaságom elmondása szerint az sem volt piskóta.

Így összességében nagyon örülök, hogy elsővoltozós lehettem, ugyanis pozitív kép alakult ki bennem a fesztiválokról, noha eddig nem voltam oda annyira értük. Bár az egészségügyi sátor nem volt túl segítőkész, és az sem tetszett, hogy fél órát kellett várni egy buszra, ami fulladásig volt tömve, ezektől most eltekintek.

You May Also Like

2 megjegyzés

  1. Ákost kihagytad -.-

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. És még megannyi más fellépőt - mi értelme lenne egy élménybeszámolónak, ha olyanokról írnék, akiknek a koncertjén nem voltam ott? :)

      Törlés