Üzemeltető: Blogger.

Szerkesztői levél - engem is elkapott a VOLT-láz

by - 23:41

Sziasztok!

Először is szeretnék mindenkitől elnézést kérni, amiért nem voltam az elmúlt pár napban, de találtam egy munkát, amely 120%-osan lekötötte az energiáimat, így a blogra még akarva-akaratlanul sem maradt időm.
A mai napon viszont megembereltem magam, és befejeztem az egyik cikkemet, amit még az esős napokban kezdtem el írni: egy filmajánlót. Nos, nem fogok bocsánatért esedezni, hiszen ez az én birodalmam, és amint írtam is, egy blogger akkor király, ha élvezi a blogolást, úgyhogy továbbra is ennek leszek a híve: kiveszek egy rövidke vakációt a kemény munkából, mégpedig a soproni VOLT fesztivál keretében. Majd 5 nap múlva jövök, még nincs vége semminek! Nagy terveim vannak.

És addig is, hogy felcsigázzak minden kedves hű olvasót, azt is elárulhatom, hogy egy hatalmas fesztivál élménybeszámolóval készülök majd, és tippeket, ötleteket is adok az elkövetkezendő fesztiválidőszakra, hiszen ez még csak a kezdet. Magyarország szerencsére bővelkedik a programokban, bulikban. Ti se hagyjátok ki őket! ;)

Ölel-puszil mindenkit,
Anna

You May Also Like

0 megjegyzés