Üzemeltető: Blogger.

Bakancslista 2015 nyarára - 2. rész!

by - 13:22

pineapple, fruit, and summer image


Mert egy bakancslista bizony nem elég - most kiegészítem ezt a listát! Na és neked mik a terveid a nyárra?
1. Kimerülésig vásárolni
Minden boltot át kell néznem a lehető legnagyobb részletességgel - különben hogy találjam meg azt az egy darabot, aminek a mérete, a színe, fazonja, és még az ára is tökéletes? Persze minden boltban.


2. Mókacédé hallgatása egy eszeveszett buli után
Az én baráti körömnek még egy speciálisan a bulikra tartó / onnan hazainduló utakra is tartogat magánál egy mókacédét, ami azt jelenti, hogy a világ leglehetetlenebb zenéit hallgatjuk útközben. A lehetőség határtalan, igazából bármi jöhet, ami egy kalap sz*r, és mégis mindenki rázza a fejét rá!


3.Délutáni kávézgatás a legjobb barátnőmmel
A jegeskávé a gyengém. Mindenféle ízben, mindenféle öntettel, és persze tejszínhabbal a tetején. Különben hogyan máshogy terveznénk meg életünk legfontosabb döntéseit, ha nem ezt a finomságot szürcsölgetve?


4. Éjszakai fürdőzés a Balatonban
Ilyenkor már az is mindegy, kivel. Igenis fontos a napszak meghatározása, mert éjszaka valahogy minden olyan más, van egy plusz hangulata a dolgoknak, ami nappal nincs. Azért lehetőleg megfázás nélkül!


5. Újra leülni zongorázni
Mennyi idő eltelt már azóta, amióta utoljára játszottam rajta! Talán most végre lesz időm és kedvem ismét megtanulni azt, amiben már nincs annyi rutinom. Nem is értem... annyira relaxáló, miért szoktam le róla?!


6. Kipróbálni, milyen is az az otthon edzés
Oké, csaltam, ugyanis tudom milyen. De... ennek is már 4 hónapja, hogy befejeztem. Eddig foghattam a vizsgaidőszakra meg a munkára, de már egyik sincs, szóval mit is csinálok?


7. Color partyyy!
Még jó, hogy Magyarországon is létezik a jelenség. Sőt, ha a gólyatáborban nem aludtam volna el róla, most tudnám, milyen is az. De barátokkal akkor is viccesebb, szóval csak fel a fejjel!


8. Kicsit rendbeszedni a privát blogomat
Így átnézve olyan, mintha meghaltam volna, ugyanis nem nagyon volt poszt/élménybeszámoló az elmúlt hónapban... És most lehet, hogy ez nem tűnik akkora gondnak, de később nagyon meg fogom bánni, ugyanis már 4-5 éve így tartom számon a hibáimat, illetve így gondolok vissza a szép pillanatokra.

You May Also Like

0 megjegyzés