Üzemeltető: Blogger.

Akik miatt megéri menni az idei Sziget fesztiválra

by - 14:55



A VOLT mellett másik nagy nyári álmomat a Sziget Fesztivál jelenti, melyre nagyon gyűjtöm a pénzt, ugyanis jobbnál jobb fellépők fogják szórakoztatni a közönséget. Ettől az ajánlótól Neked is megjön a kedved hozzá!


Florence + The Machine (augusztus 11.)
Florence Welch már 2012 eleje óta a szerelmem, és amit művel, az egyszerűen varázslatos, sőt mi több, magával ragadó. Ezzel a számmal lett egyik nagy kedvencem, de ha sorolni kéne még, elég bő a repertoár!

The Script (Augusztus 12.)
Ha olyan előadót kéne mondanom, akiknek a szövegével 100%-osan egyetértek, őket mondanám. Szívszorító, de valódi, velős jelenségekről énekelni manapság igazi különlegességnek számít, ők pont emiatt azok!

Ellie Goulding (Augusztus 13.)
A Starry Eyed kiscsillaga felragyogott, idén ugyanis hatalmas sikernek örvendett a Love Me Like You Do c. dal, noha én már azelőtt is felfigyeltem rá Halcyon névre keresztelt albuma, na és kellemes hangja miatt.

Avicii (Augusztus 14.)
A svéd DJ-nek nagy valószínűséggel nem volt olyan dala, amit ne játszottak volna a rádiók napi 50-szer, így még annak is ismerősen fognak hangzani a mixei, aki esetleg ki nem állhatja őt. Na de van ilyen egyáltalán?

Marina & The Diamonds (Augusztus 14.)
Ééés, itt az én nagy kedvencem: Marina Diamandis, akiről már ódákat zengtem ennek a blognak a keretein belül (is). Nincs olyan száma, amit ne fújnék kívülről, na és azok a fellépőruhák... látványos show lesz!

Major Lazer (Augusztus 15.)
Igen, tudom, már a csapból is ez a szám folyik, de ez most kivételesen tényleg egy olyan tömegszám, amiben van valami. Nem tudom megmondani, hogy mi, de ott van. És az összes többi Major Lazer számban is.

Martin Garrix (Augusztus 16.)
A menő DJ körülbelül 1 évvel fiatalabb nálam, azonban máris sokkal többet ért el az életben: olyan helyekre hivatalos, mint a Tomorrowland vagy a Coachella - mondjuk a számait hallgatva nem csoda. Zárásnak szuper!

You May Also Like

4 megjegyzés

  1. PALOMA FAITH! a fentiek közül meg a Florence + The Machine, a többi tucatelőadót nem bírom, Ellie Gouldinggal meg a világból is ki lehet kergetni, szörnyű az a csaj. és amúgy Marinát meg sem említed?? ő is ott lesz! ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nyilván tudom, hogy Marina is ott lesz, de annyit áradoztam már róla a blogban, hogy gondoltam, így unalmassá válna... Viszont én ezeket az előadókat szeretem, és ők még olyanok, hogy sokan ismerik is. Persze nekem is van még +100 kedvencem, de nincs értelme annyira hosszúra írnom a bejegyzést, hiszen ennyi erővel rá lehet menni a Sziget oldalára, és megnézni, kik lesznek a fellépők. Ez csak egy egyszerű kedvcsináló akart lenni, nem a teljes program felsorolása.

      De azért köszönöm a hozzászólásodat!

      Törlés
  2. Te a Hi-Alice szerkesztője voltál?? :O Nem jössz vissza grafikázni GP-re? Annyira jó lenne!

    VálaszTörlés
  3. De aranyos vagy! Gondolkodtam már rajta amúgy :P

    VálaszTörlés