Üzemeltető: Blogger.

Blogger quiz - önismereti játék

by - 12:44


Belegondoltál már abba, hogy talán te sem ismered önmagad? Bloggerként jó sok önismereti teszttel találkozom, melyek főleg a Tumblr-ön terjednek, és átfogó képet adnak arról, hogyan is állsz magaddal jelen pillanatban. Elsőre nem hangozhatnak túl bonyolultnak, de aztán rájössz, nem is olyan könnyű megválaszolni őket. Én most publikusan próbálkozom ezzel, de akinek tetszik, nyugodtan nyúlja le, érdekes élmény lehet!

1.) Ha választhatnál, boldog gyerek, vagy sikeres felnőtt lennél inkább most?
Akármennyire is szeretném megállítani az időt, hogy ne öregedjek tovább, az én gyerekkorommal nem volt különösebb probléma. Bármit hibáztam, azt megtanultam, így fel is tudom használni felnőttként. Úgyhogy egyértelműen sikeres felnőtt lennék.

2.) Szereted a jelenlegi szobádat? Mit változtatnál rajta?
Nagyon szeretem, de ha lehet ilyet mondani, kicsit tágas nekem, úgyhogy kisebbre váltanék. Ja, és ha már elszabadulhat a fantáziám, akkor egy kertes ház felső szintjén legyen egy tengerpartra néző erkéllyel...

3.) Milyen nagymama/öreg néni lesz belőled?
Divatos :D Utálom, hogy a mostani nagyik elvesztették a stílusukat, vagy lehet nem is volt nekik. Mik azok a kórházi papucsok ZOKNIVAL?! Á, esélytelen, hogy én valaha felvegyek olyat. *hope you felt the irony*

4.) Ha hozhatnál egy új törvényt, mi lenne az?
Állatkínzásért ugyanolyan mértékű emberkínzás. Sőt...

5.) Hiszel a szellemekben?
Abszolút. Hiszem, hogy ha valaki eltávozik ebből a világból, azzal nem szűnik meg létezni. Ezzel együtt abban is majdnem biztos vagyok, hogy érezhetjük őket, ha eléggé koncentrálunk rájuk. Mellesleg ebben semmi ijesztő nincs, hiszen valaha ők is emberek voltak, csak valamiért itt ragadtak, talán egy elvégzendő feladat miatt.

6.) Hogyan viszonyulsz a cicákhoz?
Szeretem az ölembe venni őket, de csak ha szelídek. A karmolós/harapós macskáktól a falra mászom. Mellesleg azért vagyok inkább kutyapárti, mert a macskák hűtlen dögök. De mondom, azért jó simogatni őket.

7.) Melyik az a nyelv, amiből csak pár szót tudsz, de szeretnéd megtanulni egyszer?
Hmmm... ha kellő öniróniával rendelkeznék, az oroszt mondanám, de mivel azt 3 évig tanultam, csak nem mondhatom, szóval a francia. Szépen cseng, és annyira különleges, nem mellesleg azért beszélik is páran.

8.) A női vagy férfi énekhangot szereted jobban? Esetleg műfajfüggő?
Még csak műfajfüggőnek sem mondanám. Nem az énekes neme számít, hanem hogy mennyire passzol a dal hangulatához, hangzásvilágához.

9.) Mi a legnagyobb, de legrejtettebb álmod?
Húúúú. Plátói? Az, hogy Los Angelesben vagy New York-ban élek, és egy híres divatmagazinnál vagyok főszerkesztő. Ehhez persze kéne sok pénz, több angoltudás, még több ismeretség, és... egy kis hit önmagamban.

10.) Milyen extrém állatot tartanál otthon?
Egy sivatagi rókát. Egyszer fogtam a kezemben, és annyira szelíd és CUKIII :)

You May Also Like

0 megjegyzés