Üzemeltető: Blogger.

Eurovíziós kedvencek 2015

by - 0:12

Képtalálat a következőre: „eurovision 2015”


Csak a szokásos rutin - kiválasztani azt a pár számot az adott év dalversenyéből, amik az én szívemben örök győztesként szólnak. Nem rossz opció, ha épp nincs ötleted, mit hallgass.
AUSZTRIA 
A host ország most tőle egészen szokatlanul szolid produkcióval rukkolt elő: nekem mindenesetre nagyon bejött ez a félig Beatles-, félig Hozier-hangzású könnyed kis szám.


Ausztrália
Sokatokban felmerülhet a kérdés (igen, bennem is), hogy Ausztrália mióta Európa része. Nos, nem tudom, de mindegy is, "úgyse" ők nyertek. Noha tetszetős, könnyed slágerpopzenét hoztak.

Olaszország 
Az abszolút kedvencem. Lehet benne van az is, hogy olasz kéttannyelvű gimibe jártam, és ezért jólesett hallani már valami angoltól különböző szövegű dalt. Viccet félretéve, ezek a srácok nagyon aranyosak voltak, a hangjukról nem is beszélve. Mindent összegezve azért lopták be magukat a szívembe (és több ezer emberébe, nem hiába a 3. hely), mert fel tudtak mutatni valami újat a mezőnyben, ami manapság elég nagy előnynek számít.

BELGIUM 
Érdekes, hogy pont akkor adtunk nekik 12 pontot, amikor eldöntöttem, hogy ez volt a másik kedvencem. Valahogy megfogott ez a dal, lehet "csak" azért, mert közel áll a zenei ízlésemhez.

You May Also Like

4 megjegyzés

  1. Szia!
    Nagy Eurovízió fanként öröm az ilyen bejegyzéseket olvasni. De most Ausztráliára szeretnék kitérni.
    Az ausztrálok már régóta követik a dalversenyt és Jon Ola Sand, a Dalfesztivál igazgatója megengedte, hogy a jubileumi 60. verseny alkalmából részt vegyenek a döntőben. Ha nyertek volna, akkor pedig jövőre is részt vehettek volna, de egy európai városban tartották volna a versenyt. Szóval ez csak egyszeri különleges alkalom volt.
    Amúgy jó lett a cikk.
    Ölel, csókol:
    Lili

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm az infót, jó tudni! Örülök, hogy tetszett a bejegyzés :)

      Törlés
  2. Szia!
    Tavaly én megfogadtam, hogy a szakállas nő győzelme után soha többet nem nézem meg az Euróvíziót.
    De mégiscsak belekukkantottam és hát... Drága Bogikánk cirka 7 pontot összegyűjtve remélem elgondolkozott azon, hogy milyen béna volt az a bizonyos Wars for Nothing, és hogy legközelebb valami vállalhatóbbal kéne előrukkolni.
    Nekem az abszolút kedvenc az Ausztrália volt, de Belgium és Svédország is tetszett. Az összes többi az a szokásos, nyáltól csöpögő, kaptafás dal volt.
    Ez az egész dalverseny már arról szól, hogy melyik ország melyikkel van jóba, akkor azok pontozzák egymást, a többi meg le van sz*rva (bocsánat a csúnya szóért).
    Conchita győzelmét pedig még azóta se tudtam földolgozni.
    /egyébként meg milyen érdekes, hogy tavaly ő győzött, most meg Ausztria 0 pontot kapott....khmkhm.../
    Na mindegy, bocsánat, ha valakit megbántottam, ez az ém véleményem.
    Szeretettel: Franciska :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Bocsánat, nem kötekedés, de 19 pontot kaptunk végül :P
      Szerintem az volt a probléma, hogy nagyon valós és jelenlévő dologról énekelt, amit sokan nem akartak elfogadni. Valahogy a vidámabb, "slágeresebb" dalok mindenkit jobban megfognak. De tény, hogy kb. minden évben nagyjából előre meg lehet mondani a helyezéseket, ill. hogy melyik ország melyiknek hány pontot fog adni. Az is vicces volt, amikor már Gundel is előre mondta véletlenül, pedig az adott ország műsorvezetője még nem tartott ott :D
      Conchita elég érdekes jelenség, de látod, lehet ez volt a célja: hogy megjegyezzék.
      Egyébként nyugodtan elmondhatod a véleményed máskor is, tudtommal szólásszabadság van. ;)

      Törlés