Üzemeltető: Blogger.

#Offtopic - Egy kis személyes

by - 19:44


Nem tudom, valójában mennyire #offtopic, ugyanis a bejegyzések ütemezéséről, ergo a blog frissülésének gyakoriságáról lesz szó. Eszembe se jutott, és nem is jutna bezárni, sőt... Hogy is mondjam, tanultam valamit az elmúlt 4-5 napban, amíg nem frissítettem az oldalt.
Sokkal nyugodtabban álltam az egészhez, nem éreztem magam kényszerítve arra, hogy naponta új és új "összetákolt", fölösleges irományokat hozzak, amiknek semmi értelme, a blog tartalmának bővítésén kívül persze. Hát igen, ez így tényleg nonszensz lenne. Azon kívül, hogy előbb-utóbb belefáradnék a kényszerfrissítésbe, Ti is megunnátok az alacsony színvonalú, gyakran üzenet híján írt posztokat, így mindkét fél elhagyná ezt az amúgy hatalmas célokkal induló platformot. Ezt pedig nem hagyhatjuk. Nekem igenis kedvem telik benne, lelkesen írom a cikkeket, és még jobban örülök, amikor még visszacsatolást is kapok a munkámról. Kár lenne feladni.
Pont emiatt döntöttem úgy, hogy ezentúl nem hagyom magam a "mániákus blogger ketrecben", ez tényleg a hobbim és a kikapcsolódásom lesz. "De hát ez lenne a normális" - gondolhatjátok most. Igen, egy ideig én is azt hittem, hogy élvezem a napi szintű írogatást, viszont sokkal fárasztóbb, mint az kívülről látszik. Vizsgaidőszakban főleg nem lenne túl hasznos egy újabb stresszfaktort beiktatni az életembe, de így pont az ellenkező hatást fogja kiváltani. Na nem rizsáznék többet, hiszen mindenki ideje arany: dióhéjban a mondandóm lényege, hogy ne várjatok napi szintű frissítést. Amikor időm engedi, és épp kreatív hangulatban vagyok, akkor persze előfordulhat. Ellenkező esetben viszont ne higgyétek azt, hogy feladtam, egyszerűen csak olyan effektus ér az életben, ami meggátolja, hogy a nyugalom szigetén legyek.

You May Also Like

0 megjegyzés